|
Nawigacja |
|
|
Wątki na Forum |
|
|
Ostatnio dodane Wiersze |
|
|
|
Wiersz - tytuł: poezja |
|
|
Komentarze |
|
|
dnia 15.06.2011 21:05
ciekawie skonstruowany, z wykorzystaniem kontrastu: twórca - wzniośle, może nawet zbyt wzniośle, by nie zadać sobie pytania, czy to przypadkiem nie ironia? Zaś przedmiot i proces kreacji - turpistycznie, i raczej też z zamysłem. Zaintrygował mnie. Pozdrawiam, Ewa |
dnia 15.06.2011 21:48
Tak, jeżeli poezją chce sie zdobywać świat jak korony Himalajów, to taka wizja jak najbardziej, ale jeżeli iść ścieżką przez las to nie wiem, czy taka wiedza jest przydatna? Ciekawy wiersz, to szukanie swojego miejsca w poezji.
Pozdrawiam |
dnia 15.06.2011 21:58
i tak bywa, ale warto próbować:) Mam jeszcze taką refleksję, że jak się tak wszystko rozbierze na części pierwsze to nic nie zostanie:)
Pozdrawiam, Ala |
dnia 15.06.2011 22:16
Widzę, że z wielu, pojawiających się wcześniej zwrotów, u różnych autorów i komentujących, stworzyłaś całkiem ciekawy "manifest" ku czci, tych, którym i tak los jednaki - zgaszone świeczki. Ale nie to najważniejsze, bo - mistrz już nie będzie wiedział, ale będą wiedzieli inni.
Pozdrawiam |
dnia 16.06.2011 08:16
rzeczywiście - naiwność sięga zenitu |
dnia 16.06.2011 08:30
szczere, bez patosu |
dnia 16.06.2011 09:41
pocisz się jak rzeźnik przy rozbiórce mięsa,a może nawet bardziej;) |
dnia 16.06.2011 10:24
Interesująco. Pozdrawiam. Irga |
dnia 17.06.2011 22:26
przede wszystkim ironia, a co do poetów to poczucie humoru zawsze się przydaje, pozdrawiam serdecznie!
Ps: biedni uczniowie z odwiecznym pytaniem na ustach: co autor miał na myśli? :) |
|
|
|
|
|
|
Dodaj komentarz |
|
|
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
|
|
|
|
|
|
|
Pajacyk |
|
|
Logowanie |
|
|
Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem? Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.
Zapomniane hasło? Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
|
|
|
|
|
|
Aktualności |
|
|
Użytkownicy |
|
|
Gości Online: 5
Brak Użytkowników Online
Zarejestrowanych Użytkowników: 6 438
Nieaktywowani Użytkownicy: 0
Najnowszy Użytkownik: Notopech
|
|
|
|
|
|