poezja polska - serwis internetowy

STRONA GŁÓWNA ˇ REGULAMIN ˇ WIERSZE UŻYTKOWNIKÓW ˇ IMAK - MAGAZYN VIDEO ˇ AKTUALNOŚCI ˇ FORUMCzwartek, 25.07.2024
Nawigacja
STRONA GŁÓWNA

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

PARNAS - POECI - WIERSZE

WIERSZE UŻYTKOWNIKÓW

KORGO TV

YOUTUBE

WIERSZE /VIDEO/

PIOSENKA POETYCKA /VIDEO/

IMAK - MAGAZYN VIDEO

WOKÓŁ POEZJI /teksty/

WOKÓŁ POEZJI /VIDEO/

RECENZJE UŻYTKOWNIKÓW

KONKURSY 2008/10 (archiwum)

KONKURSY KWARTAŁU 2010 - 2012

-- KONKURS NA WIERSZ -- (IV kwartał 2012)

SUKCESY

GALERIA FOTO

AKTUALNOŚCI

FORUM

CZAT


LINKI

KONTAKT

Szukaj




Wątki na Forum
Najnowsze Wpisy
Cytaty o literaturze
playlista- niezapomn...
slam?
Co to jest poezja?
"Na początku było sł...
,, limeryki"
Chimeryki 2
FRASZKI
Poezja dla dzieci
Chimeryków c.d.
Ostatnio dodane Wiersze
Garsoniera
Zając w biegu
Tuzin tekścików (pow...
pod jabłonią
Biała dziura
...ja się wcale nie ...
i co z tego że stwar...
Nowy gatunek
BEZ KOŃCA WIERZĘ W M...
Babie lato
Wiersz - tytuł: ANALOGIA-(84)
Papieros leży
Na popielniczce
Taki zaczęty
Nie dopalony
Tak i ja!...Niedokończona
Ktoś go tu położył?
I mi ktoś wyznaczył istnienie
Tli i dymi się, czy sam?
To mocniej, to słabiej
Jak moje życie tu na tym globie
To smutne, to radosne
Papieros leży w oczekiwaniu
Na usta, co go dopalą.
Ja także jak on, mam iskrę nadziei
Na usta, na lepsze jutro
Papieros tak czeka...
Z uporem manii i z nią konając.
Wciąga mnie w to konanie nieoczekiwanie.
Tak sobie leżąc
Prawie sami dopalamy się!
Tu on zastygł w popiele i uporze.
Mi zaś...
Żadnej nadziei nie zostawił tylko ''pytanie''

Kto nas dopali?
Dodane przez baboan dnia 17.03.2008 19:14 ˇ 15 Komentarzy · 1046 Czytań · Drukuj
Komentarze
Zbyszek63 dnia 17.03.2008 19:34
podoba mi sie
ovoc_ziemii dnia 17.03.2008 20:13
zamiast leprze proponuję lepsze
i zamiast nie oczekiwanie- nieoczekiwanie

za dużo tego dopalania..
pozdrawiam:)
baboan dnia 17.03.2008 20:54
DZIĘKI OVOCU_ ZIEMII NIE ZAUWAŻYŁAM BŁĘDU ALE CZY NIE BYŁOBY DOBRZE MIAST OVOC_ZIEMI NORMALNIE OWOC_ZIEMII
POZDRAWIAM
ovoc_ziemii dnia 17.03.2008 21:19
to mój nick. Mogę nawet w nim napisać ofoc_siemii i też dobrze będzie:)
natare dnia 17.03.2008 21:30
rzućmy palenie! pozdrawiam palących inaczej.
baboan dnia 20.03.2008 21:06
Ach ovoc_ziemii, widzę,że u innych jesteś bardzo krytyczny, a u sibie nie, dlaczego?
Andrzej Trzebicki dnia 20.03.2008 23:34
Dziekuje za odwiedziny.
Co do wiersza. Po pierwsze podzielilbym go na zwrotki od kazdego "papierosa" Jest on tu motywem przewodnim, jako taki narzuca on sie przez swoje powtarzanie sie, co w ciaglym ukladzie staje sie natretne.
Dopisalbym np przed "ktos mi go tu polozyl" jeszcze jednego "papierosa". Zaczynasz tam kolejna refleksje. niech ma ona swoj poczatek i spelnienie.
Trudno mi zreszta polemizowac, bo wiersze biale nie sa moja specjalnoscia. Niechybnie ten portal jest wlasciwy do prezentowania utworow refleksyjnych pisanych bez rymow. Moze ktos z wielkich kolegow zrobi bardziej konstruktywna krytyke ?
Jak dla mnie sa tu przejawy dobrej iskry, ale i slady wczesnej tworczosci, ktora w przeciagu szlifow osiaga wartosc szlachetnego klejnotu.
Niestety tu na poezji-polskiej szlify na biezaca sa utrudnione :(, ale mozesz to zrobic w kolejnych komentarzach.
Powodzenia
Fenrir dnia 21.03.2008 15:41
To nie jest dobry tekst. Pomysł jedynie, chociaż już dobrze już wyekspluatowany w wielu wierszach... Niestety, nie zachwycił tutaj.
Pozdrawiam świątecznie.
ovoc_ziemii dnia 21.03.2008 22:57
jestem bardzo krytyczna co do swoich wierszy, które nie są dobre, ale mam nadzieję, że dzięki krytyce kiedyś będą. Myślę, że zwrócenie uwagi na błąd ortograficzny nie powinno nikogo urazić a wręcz pomóc.
ovoc_ziemii dnia 22.03.2008 00:22
PS. Jeżeli chce Pani komentować moje utwory to zapraszam do nich. Przyjmę każdą krytykę. Jeśli oczywiście się z nią zgadzam. Nie boję się jej. Myślę, że nie jest w porządku, jeśli atakuje Pani obiektywne oceny innych autorów. Zwłaszcza, że są w miarę konstruktywne.
baboan dnia 24.03.2008 19:05
ovoc-zemi zgadzam sie z tobą. Nie potrzebine na krytykę atakuję!
jestem całkiem nowa na tym fotum jak i do tej porynie byłam na żadnym. Dziś przyjmę krytykę poważniej.Ten wiersz Analogia napisałam przed 20-tu laty, a błąd ortograficzny nie jest morderstwem myśletak sobie i dziękuję za krytykę
baboan dnia 24.03.2008 19:10
Andrzej Trzebicki - dzięki za radę opisałam w nim to comi sie przydażyło przed dwudziestu laty.Bywa, że piszę biała poezję, lecz wole rymowaną!
ten wiersz opowiada o mnie!
Dziekuję za potrzebną mi krytykę,
baboan dnia 27.03.2008 11:33
Do Zbyszka 63 dzieki - podoba sie- to mnie uciesyzlo!
Choc nie moge lekcewazyc slow krytyki!
Pozdrawiam
Niszczyciel dnia 29.03.2008 21:33
czasami jedna zwrotka jeden wers a nawet jedno słowo rodzi w człowieku czy to w głowie czy to z duszy skądś sie biorą te myśli."Życie jest jak papieros powoli sie wypala a dym sie ulatnia wchodząc w zapomnienie "."Kto nas dopali?"- odpowiedz życie ,los ,przeznaczenie.He to tak tylko sobie rozmyślam bo przecież poezja jest motorem na pędzającym filozofię ,wyobraźnię i marzenia .Miło sie rozmyśla przy tym wierszu ,dzięki za słowa otuchy i pozdrawiam
baboan dnia 30.03.2008 13:32
Do Niszczyciel - ach jaką radośc sprawiłes mi Niszczycielu- myślę że być może jesteś mi pokrewną duszą, z całego serca dziękuję ci za wpis o mym wierszu. Napisałam go być może pred dwudziestama laty , a może nawet i więcej ich ubieglo.
Dzięki.

Pozdrawiam
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Pajacyk
[www.pajacyk.pl]
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Aktualności
XXXIX OKL im. Mieczy...
Wyniki XLIV OKP "O L...
Informacja o blokadz...
XVIII OkP o "Cisową ...
V edycja OKP im. K. ...
poezja_org
Spotkanie Noworoczne
Nagroda Literacka m....
VII OKL im. Bolesław...
XVIII Konkurs Liter...
Użytkownicy
Gości Online: 6
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanych Użytkowników: 6 439
Nieaktywowani Użytkownicy: 0
Najnowszy Użytkownik: chimi

nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za treść wpisów
dokonywanych przez gości i użytkowników serwisu

PRAWA AUTORSKIE ZASTRZEŻONE

copyright © korgo sp. z o.o.
witryna jako całość i poszczególne jej fragmenty podlegają ochronie w myśl prawa autorskiego
wykorzystywanie bez zgody właściciela całości lub fragmentów serwisu jest zabronione
serwis powstał wg pomysłu Piotra Kontka i Leszka Kolczyńskiego

68756266 Unikalnych wizyt

Powered by PHP-Fusion v6.01.7 © 2003-2005